حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

14 دسامبر 2020 - 14:41
شناسه : 2087

جمعیت هلال احمر استان با تلاش بدون وقفه و به صورت مشترک با اداره کل بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج سپاه پاسداران استان بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هم استانیهای عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نظارت دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،سید امان […]

ارسال توسط :
پ
پ



جمعیت هلال احمر استان با تلاش بدون وقفه و به صورت مشترک با اداره کل بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج سپاه پاسداران استان بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هم استانیهای عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نظارت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،سید امان اله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد: در پی اجرای موفق طرح های سلامت محور (نوروز ۹۹ ، نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال ۱ و ۲ وآمران سلامت توسط جمعیت هلال احمر از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون و با صدور تفاهمنامه بین جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وسازمان بسیج سپاه پاسداران مبنی بر نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و به جهت حمایت از زندگی و سلامت انسان ها طرح ناظران سلامت در سراسر شعب جمعیت هلال احمر کشور از ابتدای آذر ماه شروع به کار کرد . این طرح در قالب همکاری جوانان داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاههای علوم پزشکی و با رعایت کرامت انسانی بهره‌گیران و حفظ سلامتی اعضای مشارکت کننده در حال اجرا می باشد . 

 

جهان بین افزود طرح ناظران سلامت از تاریخ ۵ آذر ماه در استان آغاز گردیده و به صورت مستمر و فعال تا امروز ۲۴ آذر ادامه داشته و بسته به تداوم طرح از سوی وزارت بهداشت نیز ادامه خواهد داشت . برای اجرای هرچه بهتر وظایف محوله در این طرح همه اعضای مشارکت کننده هلال احمر پیش از اجرا در کلاس‌های توجیهی و آموزشی شرکت کرده و تحت تعلیم کارشناسان سلامت محیط و کار مراکز خدمات جامع سلامت قرار گرفتند تا در ارزیابی ونظارت بر اماکن ،تهیه و توزیع واحدهای صنفی، ادارات ، مراکز ارائه خدمات مردمی نظیر بانکها، مدارس و محل های تجمع مثل بازارها و میادین میوه و تره بار با بهره گیری از چک لیست های مرتبط با هر صنف که توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز جامع خدمات سلامت در اختیار اعضای جمعیت قرار گرفت وبا تمام توان به ارائه خدمت به مردم مشغول شوند .

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت تعداد ۴۸۵ نفر روز در ۸ شهرستان از ابتدای طرح تاکنون ۵۰۰ مکان را تحت نظارت خود قرار دادند و تعداد ۲۶ هزار و ۲۰۰ نفر نیز در طول این طرح از خدمات این جمعیت بهره برده‌اند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.