حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

غباروبی مزار شهید رسانه کهگیلویه و بویراحمد توسط کانون بسیج رسانه
06 اکتبر 2020 - 22:44
شناسه : 1950

تعدادی از اعضای شورای کانون بسیج رسانه شهر یاسوج، مزار شهید رسانه این استان را غبارویی و عطرافشانی کردند.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،پانزده آذر ماه سال ۱۳۹۹، مصادف با پانزدهمین سالگرد شهادت شهید خداعفو عبدیانی؛ تصویربردار شهید کهگیلویه و بویراحمدی در حادثه سقوط هواپیمای حامل خبرنگاران در سال ۱۳۸۴ است.   […]

ارسال توسط :
پ
پ



تعدادی از اعضای شورای کانون بسیج رسانه شهر یاسوج، مزار شهید رسانه این استان را غبارویی و عطرافشانی کردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،پانزده آذر ماه سال ۱۳۹۹، مصادف با پانزدهمین سالگرد شهادت شهید خداعفو عبدیانی؛ تصویربردار شهید کهگیلویه و بویراحمدی در حادثه سقوط هواپیمای حامل خبرنگاران در سال ۱۳۸۴ است.

 

به همین مناسبت تعدادی از اعضای شورای کانون بسیج رسانه شهر یاسوج با حضور در گلزار شهدای این شهر شهر، مزار مطهر شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد را غبارویی و عطرافشانی کردند.

 

 

 

فرشاد رجایی؛ مدیر کانون بسیج رسانه شهر یاسوج در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهید عبدیانی گفت: امسال به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم بزرگداشت به شکل حضوری و وسیع وجود نداشت و سعی کردیم از طریق فضای رسانه ای و مجازی در استان یاد و خاطر این شهید عزیز را زنده نگاه داریم.

 

 

 

رجایی افزود: تهیه پوستر و کلیپ و انتشار یک خبر مشترک توسط رسانه های استان برای معرفی بهتر شهید عبدیانی از اقدامات کانون بسیج رسانه شهر یاسوج برای بزرگداشت پانزدهمین سالگرد شهادت این شهید عزیز بود.

 

 

 

در این مراسم خبرنگاران ضمن اهدای گل و عطرافشانی مزار مطهر این شهید؛ با آرمان های شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تجدید پیمان کرده و برای ادامه دادن راه و آرمان همه شهدای رسانه و دیگر شهدای انقلاب اسلامی هم قسم شدند.

 

 

 

گفتنی است حدود ساعت ۱۴ روز ۱۵ آذر ماه سال ۱۳۸۴ هوایپمای سی ۱۳۰ که از تهران به سمت بندرعباس در حرکت بود در اثر یک نقص فنی سقوط کرد.

 

مسافران این هواپیما تعدادی از خبرنگاران و نیروهای نظامی ارتش بودند که قرار بود در یک رزمایش نظامی در چابهار شرکت کنند.

 

 

 

در این پرواز ۱۲۸ نفر فوت شدند که یکی از آنها شهید خداعفو عبدیان بود، تصویربردار شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اهل استان کهگلیویه و بویراحمد بود. 

 

وی سابقه حضور جبهه های جنگ در دفاع مقدس را نیز داشت و از نیروهای متخصص و متعهد صدا و سیما بود.

 

 

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.