حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمدی در گفتگو با صبح زاگرس مطرح کرد:شهید کشوری نامدار برجسته ارتش جمهوری اسلامی/امنیت امروز خوزستان مدیون شهدایی همچون شهید کشوری است
05 دسامبر 2020 - 18:39
شناسه : 1913

بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه شهید کشوری یکی از نامداران نیروی هوایی است، گفت: محال است به تهران سفر کنم اما از قطعه 24 بهشت زهرا دیدار نکنم. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، 15 آذر مصادف است با سالروز شهادت احمد کشوری که هواپیمای وی مورد حمله نابرابر و ناجوانمردانه مزدوران […]

ارسال توسط :
پ
پ



بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه شهید کشوری یکی از نامداران نیروی هوایی است، گفت: محال است به تهران سفر کنم اما از قطعه 24 بهشت زهرا دیدار نکنم.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور، 15 آذر مصادف است با سالروز شهادت احمد کشوری که هواپیمای وی مورد حمله نابرابر و ناجوانمردانه مزدوران بعثی قرار گرفت و در حالی که هلیکوپترش بر اثر اصابت راکت‌های دو هواپیمای «میگ» دشمن به شدت در آتش می‌سوخت آن را تا مواضع خودی رساند و آنگاه در خاک وطن سقوط کرد و به شهادت رسید.

 

 در همین خصوص با فاطمه بهمئی که متولد شهرستان بهمئی و خلبان و بزرگ شده استان خوزستان است گفت و گویی داشتیم که می خوانید، وی از سال ۱۳۹۸ پروازهای خود را شروع کرده است.

 

فاطمه بهمنی گفت: شهید کشوری مجاهد فی سبیل الله، عقاب تیز پرواز، و خلبان لحظه ها بود.

 

 بهمنی با بیان اینکه این شهید از هوش و استعداد بالایی برخوردار بود، گفت: شهید کشوری کار و فعالیت را عبادت می دانست و تمام فکرش انجام وظیفه بود.

 

 وی با بیان اینکه شهید کشوری در همه صحنه ها حضور داشت، گفت: ماموریت های سنگین و سخت و خطرناک را برعهده داشت و به استقبال خطر می رفت.

 

 بانوی خلبانی کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه شهید کشوری پیشگام حضور در ماموریت ها بود، گفت: این شهید برای اعتلای اسلام، و تحقق حکومت الهی پیوسته تلاش می کرد.

 

 وی گفت: مجاهدت ها و نام و نشان او سبب شده است در هر کجای ایران او را شناخته و بنده در خصوص ویژگی های او از طریق پرسش از همکاران هوانیروز خصوصیت های اخلاقی، دلیری، شجاعت، نیکوکاری، فداکاری را اطلاع پیدا کردم.

 

این بانوی خلبان در ادامه گفت: کشوری دوره های آموزشی خلبانی بالگردهای کبری و جت رنجر را با موفقیت کسب کرد.

 

 وی افزود: محال است به تهران سفر کنم اما از قطعه 24 بهشت زهرا را ملاقات نکنم زیرا شهید کشوری یکی از نامداران برجسته ارتش نیروهوایی جمهوری اسلامی ایران و معرف جهان است.

 

 بهمنی با بیان اینکه وقتی امنیت خطه کردستان را مشاهده کرده و جزء سه استان امن ایران است، گفت: امنیت امروز را مدیون شهدایی همچون شهید کشوری، شهید شیرودی و دیگر شهدای و جانبازان هوانیروز یگان ها هستیم و می توان گفت نقش شهید خلبان احمدی کشوری در این عملیات ها پررنگ تر است چرا که با پروازهای خود در عملیات ها لرزه بر اندام دشمنان ایجاد می کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.