حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1533 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×

اطلاعیه ها

موسسه فرهنگی و زیست محیطی کوه نور احیاگر طبیعت
25 نوامبر 2020 - 13:38
شناسه : 1754

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشـاپور،موسسه‌ فرهنگی و زیست محیطی جمعیت دوست داران کوه نور استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در شهرستان چرام در حوزه ی آبخیر طسوج در حال کاشت ۲۰۰هکتار آنغوزه و باریچه و در شهرستان کهگیلویه حوزه نهضت آباد درحال کاشت بادام می باشد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشـاپور،موسسه‌ فرهنگی و زیست محیطی جمعیت دوست داران کوه نور استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در شهرستان چرام در حوزه ی آبخیر طسوج در حال کاشت ۲۰۰هکتار آنغوزه و باریچه و در شهرستان کهگیلویه حوزه نهضت آباد درحال کاشت بادام می باشد.

مهندس علی رکان مدیر عامل موسسه ی فرهنگی و زیست محیطی کوه نور اظهار داشتند در راستای اهداف فرهنگی و زیست محیطی و افزایش پوشش متنوع گیاهی در استان این فعالیت ها توسط ۶۰نفر از اعضای فعال موسسه‌ در حال انجام است. لازم به ذکر است سمن خوشنام (کوه نور ) آماده ی هرنوع همکاری در راستای اهداف فرهنگی و زیست محیطی است.

موسسه‌ فرهنگی و زیست محیطی کوه نور کهگیلویه از سال ۱۳۸۲ تا الان با همکاری منابع طبیعی وآبخیزداری استان در راستای تقویت پوشش گیاهی در مناطق مختلف استان فعال بوده و همچنان در تکاپو است تا گام های اساسی برای آینده ی روشن محیط زیست و منابع طبیعی استان بردارد.

 

نگارش :علی صادقی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.