حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
پیام تبریک دکتر بهنام همتی در پی انتصابیه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران
23 نوامبر 2020 - 19:23
شناسه : 1731

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،دکتر بهنام همتی در پیامی انتصابیه سر کار خانم عطاء زاده به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گچساران را تبریک گفت.   متن پیام :   با سلام و درود فراوان   انتخاب بجا و شایسته حضرتعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت […]

ارسال توسط :
پ
پ



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،دکتر بهنام همتی در پیامی انتصابیه سر کار خانم عطاء زاده به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گچساران را تبریک گفت.

 

متن پیام :

 

با سلام و درود فراوان

 

انتخاب بجا و شایسته حضرتعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق دارم تعهد و کارآمدی هاي‌ برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله هاي‌ رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود. بدین گونه مقدم آن فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته و حرکت به سمت افق هاي‌ روشن توأم با سعادت و تداوم توفیقات شما و همکارانتان را از پیشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه به مردم عزیز شهرم را مسالت دارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.