حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
جلسه رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان با رئیس اداره ورزش و جوانان چرام و هیات کوهنوردی
02 نوامبر 2020 - 18:09
شناسه : 1499

جلسه رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان با رئیس اداره ورزش و جوانان چرام و هیات کوهنوردی برگزارشد. در جلسه ای و با حضورمحمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام،قلی پور رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان و کاظم پور رئیس هیات کوهنوردی شهرستان چرام،مسایل و مشکلات این هیات مورد […]

ارسال توسط :
پ
پ



جلسه رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان با رئیس اداره ورزش و جوانان چرام و هیات کوهنوردی برگزارشد.

در جلسه ای و با حضورمحمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام،قلی پور رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان و کاظم پور رئیس هیات کوهنوردی شهرستان چرام،مسایل و مشکلات این هیات مورد نقد و بررسی قرار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور ازچرام ،در جلسه ای و با حضورمحمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام،قلی پور رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان و کاظم پور رئیس هیات کوهنوردی شهرستان چرام،مسایل و مشکلات این هیات مورد نقد و بررسی قرار و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

جلسه هیات کوهنوردی استان با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام و هیات کوهنوردی شهرستان برگزار شد. در سالن جلسات که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام برگزار شد ،محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تشکر از حضور قلی پوررئیس هیات کوهنوردی استان ،کاظم پور رئیس هیات کوهنوردی شهرستان و اعضای هیات گفت :

شهرستان چرام باتوجه به ظرفیت و پتانسیل کوه،نیروی انسانی می تواند یکی از پایگاه های شناسایی استعداد ها در این رشته باشد و این مهم نیازمند تلاش هیات و حمایت مسئولین استانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام از قلی پور رئیس هیات کوهنوری استان خواست تا در زمینه های استعدادیابی ،برگزاری دوره های آموزشی ،سازماندهی گروه ها و باشگاه های کوهنوردی ،توسعه فرهنگ کوهنوردی دربین احاد مردم ،تشویق بیشتر کوهنوردان جهت ثبت باشگاه ،برگزاری جلسات مشترک با هیات کوهنوردی شهرستان ها و کمک های مالی ،فنی،اجرائی و تجهیزات با هیات کوهنوردی شهرستان همکاری کند.

کاظم پور،رئیس هیات کوهنوردی شهرستان در این نشست به تشریح عملکرد هیات کوهنوردی پرداخت و از کمک مالی اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام به این هیات خبر و خواستار حمایت های مادی و معنوی هیات استان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ کوه و کوهنوردی در بین مردم و جوانان شد .

محمود قلی پور،رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان ضمن تشکر از دعوت اداره ورزش و جوانان و هیات شهرستان بیان کرد : درسطح شهرستان باتوجه به مشکلات مالی که وجود داشته هیات کوهنوردی چرام توانسته فعالیت های زیادی انجام دهد .

قلی پور ،رئیس هیات کوهنوردی استان خواهان برنامه ریزی جهت برگزاری نشست با فرماندار ، اداره محیط زیست و دستگاههای اجرایی شهرستان جهت پاکسازی و ساخت حفاظ ایمنی غار نزل شد و اظهار امیدواری کرد از این غار در حوزه جذب توریسم ورزشی و گردشگری استفاده شود.

مساعدت مالی جهت تجهیز خانه کوهنوردی شهرستان از مصوبات این نشست بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.