حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1540 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
نماینده شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان: قداست کار خبرنگاری به خاطر تنویر افکار عمومی است/ نقد منصفانه  لازمه پیشرفت /خودزنی‌های زیاد در استان /پیگیری مطالبات مردم و کارهای عمومی
20 آگوست 2020 - 23:45
شناسه : 138

آیین تجلیل از خبرنگاران چهار شهرستان کهگیلویه،چرام،لنده و بهمیی به همت دفتر نماینده مردم در مجلس امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای دهدشت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این مراسم با بیان اینکه قداست کار خبرنگاری به خاطر تنویر افکار عمومی است،  اظهار داشت: کارخبرنگاری ادامه راه […]

ارسال توسط :
پ
پ

آیین تجلیل از خبرنگاران چهار شهرستان کهگیلویه،چرام،لنده و بهمیی به همت دفتر نماینده مردم در مجلس امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور * حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این مراسم با بیان اینکه قداست کار خبرنگاری به خاطر تنویر افکار عمومی است،  اظهار داشت: کارخبرنگاری ادامه راه و سیره امام زین العابدین و حضرت زینب(س) است رضای خدا باید در این مسیر و در این جایگاه اولویت داشته باشد تاجایگاه و قداست خود را حفظ کند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: قدردانی از زحمات همه خبرنگاران چه همراه و چه منتقد اصل فراموش نشدنی برای اینجانب است.

موحد نقد منصفانه را لازمه پیشرفت در هر حوزه‌ایخواند و در خصوص راه‌اندازی دفتر عمران و توسعه تصریح کرد:  در شهرهایی مانند کرمان و اصفهان این دفتر راه‌اندازی شده و همه مسوولان فارغ از نگاه سیاسی و باندبازی برای توسعه منطقه خود متحدند و گام برمی‌دارند.

وی اضافه کرد:  اما در استان ما متاسفانه خودزنی‌های زیادی وجوددارد بر این باورم که زمینه رشد فرزندان این دیار باید فراهم شود.

موحد با بیان اینکه تا زمانی که از اعتبار پروژه‌ای یقین حاصل نکنم شروع آن را اشتباه می‌دانم، افزود: به کلنگ بی‌حاصل اعتقاد ندارم و مردم هم خواهان کلنگ‌های بی‌خاصیت نیستند.

وی تاکید کرد:در طول هفته دو جلسه برای کارهای عمومی چون پتروشیمی و فسفات و سایر طرح ها دارم.

وی اضافه کرد: وضعیت پتروشیمی دهدشت را به کرار از مسوولان مربوطه پیگیری می‌کنم.

وی در خصوص جاده دهدشت پاتاوه گفت: خیلی از مسایل را برای این پروژه تحمل کردم به حول و قوه الهی بعد از بازگشایی اما نتایج مطلوبی این محور در پی خواهد داشت.

وی گفت: هیاتی برای بررسی طرح سیمان به شهرستان سفر خواهد کرد.

 موحد با بیان اینکه درباره معدن فسفات چرام  برآوردهایی شد احتمال دادند که ممکن است بشود کارهای دیگری غیر از فسفات انجام داد،افزود: با دکترصالحی انرژی اتمی جلسه‌ای خواهیم داشت اگر قرار است ورود کنند زودتر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: در طول ۸۴روز از عمر مجلس برای خود تکلیفی مشخص کردیم سعی بر این بود که وظیفه‌ای که مردم بر عهده ما گذاشتند پیگیری کنیم امیدواریم مردم شاهد اثار عملی باشند.

موخد با اشاره به وضعیت نامطلوب ورودی‌های شهر دهدشت از چهار سمت تصریح کرد:  آثار شهری و مدنیتی که سوابق و قدمت تاریخی شهر را نشان دهد در وردی‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه جامعه خبری را ارزشمند و فعال،  با صیرت و توانمند می‌دانم از بکارگیری یکی از خبرنگاران در دفتر ارتباطات مردمی خود خبر داد.

منبع : خبرگزاری فارس کهگیلویه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.