حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 35×
خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ پروژه‌ خنده‌دار دیروز نیاز ضروری امروز!
04 اکتبر 2020 - 14:59
شناسه : 1027

استارت بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد چه در حوزه بهداشتی و درمانی و چه در حوزه‌های دیگر همانند راهسازی و سایرین در دولت گذشته زده شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،داریوش بهنیا روزنامه‌نگار کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی نوشت: این روزها و ماه‌های سخت و مرگبار که از اسفند سال گذشته […]

ارسال توسط :
پ
پ



استارت بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد چه در حوزه بهداشتی و درمانی و چه در حوزه‌های دیگر همانند راهسازی و سایرین در دولت گذشته زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلادشاپور،داریوش بهنیا روزنامه‌نگار کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی نوشت: این روزها و ماه‌های سخت و مرگبار که از اسفند سال گذشته آغاز شده و معلوم نیست تا به کی ادامه خواهد داشت همه را ملزم و مجبور کرده تا با همدلی و البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تحت فرمان افسران عرصه سلامت و در کنار سربازان سفیدپوش خط مقدم این میدان برای شکست کرونا هم قسم شویم.

 

حوزه بهداشت و درمان کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در این چند ماه اخیر زحمات زیادی متقبل شده‌اند و در کهگیلویه و بویراحمد به لطف ایجاد زیرساخت‌ها تا اندازه زیادی رفع مشکل شده هر چند تا رسیدن به وضعیت مطلوب از بسیاری استان‌های دیگر با فاصله زیاد قرار داریم.

 نکته مورد بحث امروز فرمایشات مکرر استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد است که در این 7 ماه اخیر یکی از موفق‌ترین استانداران کشور به لحاظ پای کار بودن و حضور فیزیکی در سنگر مقابله و پیشگیری از ویروس و بیماری مرگبار کرونا بوده است.

 در تدین و انصاف استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی وی که بر خلاف سایر مسوولان ارشد استانی دولت تدبیر و امید در استان گام برداشته و مرعوب و مغلوب سیاسیون زیاده خواه نشده‌اند شکی نیست اما قابل توجه استاندار محترم که در بسیاری از نشست‌های ستاد کرونا از اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه زیرساخت بهداشتی و درمانی سخن به میان آورده و زبان به تحسین می‌گشایند ذکر یک نکته خالی از لطف نیست.

 محض اطلاع دکتر کلانتری؛ استارت بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد چه در حوزه بهداشتی و درمانی و چه در حوزه‌های دیگر همانند راهسازی و سایرین در دولت گذشته زده شد و بیمارستان کنونی دکتر قربانعلی جلیل که برخی با عینک سیاسی و از روی غرض‌ورزی گاه با تمسخر از آن یاد می‌کردند و امروز نجات بخش جان صدها و بلکه هزاران هم استانی شده در دولت سابق رقم خورده است.

 

ساخت بیمارستان در شهرستان‌های جنوبی استان کهگیلویه و بویراحمد که اکنون مأمن و سنگری برای غلبه بر ویروس ناشناخته درآمده به واسطه عزم دولت گذشته جهت ایجاد زیرساخت‌ها برای روزهای سختی مثل امروز بوده است.

 قابل توجه استاندار فهیم استان هر چند دولت کنونی که به مانند همه دولت‌ها زیرمجموعه‌ای از نظام جمهوری اسلامی بوده و خدمات قابل توجهی داشته اما همه آن چه که در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد متعلق به این دولت نبوده و لازم است در نشست‌ها و جلسات یادی هم از تلاش گذشتگان و آینده‌نگری قابل وصف آن‌ها شود.

 برای نمونه یکی دیگر از زیرساخت‌های ایجاد شده توسط دولت موسوم به عدالت در استان همین ورزشگاه 15 هزار نفری است که هر چند در دوره کنونی هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تدبیری برای رفع انزوای آن نیست و همچنان خاک می‌خورد اما در آینده همچون بیمارستان شهید دکتر جلیل حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

 امید است دولت تدبیر و امید هم در این سال آخر فعالیت خود برای آینده استان کهگیلویه و بویراحمد و در حوزه‌های مورد نیاز تدبیری بیندیشد و یادگاری همچون بیمارستان جلیل و ورزشگاه 15 هزار نفری از خود بر جای گذارد همچنان که دولت گذشته چنین یادگاران ارزشمندی از خود برای رفع نیازهای ضروری امروز بر جای گذاشت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.